Forum www.portalfantasyrpg.fora.pl Strona Główna www.portalfantasyrpg.fora.pl
Forum gier RPG Portalu Fantasy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Grywalne rasy zamieszkujące Leunion

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.portalfantasyrpg.fora.pl Strona Główna -> Kroniki Leunion / Informacje ogólne/ Mechanika gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Triinu
Administrator
Administrator



Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 6244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 21:42, 22 Lut 2011    Temat postu: Grywalne rasy zamieszkujące Leunion

Wampiry

Zrodzone z ludzi, oraz innych istot humanoidalnych jak np. elfy poprzez ugryzienie w szyję (nie każde ugryzienie w szyję kończy się zamianą w wampira, tylko te gdzie ofiara pozostawiona jest sama sobie na granicy życia i śmierci) Istoty nieśmiertelne- nigdy się nie starzeją , ani nie umierają: chyba, że zostaną poddane wpływowi światła słonecznego, ich serce zostanie przebite kołkiem, lub głowa zostanie ścięta. Zapomnijcie jednak o wodach święconych i krzyżach- świat Leunionu nie zna wiary chrześcijańskiej, a co za tym idzie jej atrybutów, ich pojawienie się byłoby zatem sprzeczne z logiką gry.

Są silniejsze i szybsze od ludzi, maja lepiej rozwinięte zmysły niż człowiek przez co lepiej postrzegają świat. Mają też dość spore libido- przez co są dość pożądliwe (nawet jeśli chodzi o tę samą płeć- dla nich związek faceta z facetem, czy kobiety z kobietą to nic złego, pojęcie homoseksualizmu nie istnieje). Nie mogą mieć między sobą potomstwa, nawet wampirzyca nie jest w stanie zajść w ciążę- tylko wampir płci męskiej jest spłodzić potomka  dhampir. Zatem poza żywieniem się ludzką krwią (inna jest dla nich odrazą) czasem wchodzą w związki z ludzkimi kobietami.

Magia: czarna magia

-siła : 6
-szybkość: 6
Witalność 5
-charyzma 4

Dodatkowo wybieracie dobie dwie z dodatkowych umiejętności: lewitacja, hipnoza, bilokacja, zmienno kształtność


Dhampiry

Potomkowie wampirów i ich ludzkich kochanek. Są silniejsi od ludzi, posiadają także pewne zdolności parapsychiczne –jednak są słabsze od wampirów, potrafią sobie jednak świetnie radzić w walce z „nieludźmi”. Mogą wychodzić na światło słoneczne, ale od czasu do czasu muszą pić krew (przeważnie ludzką, gdyż daje im więcej sił). Nie starzeją się, ale nie mogą żyć wiecznie- ich średnia wieku dwu, trzykrotnie potrafi przewyższyć ludzki wiek. Mogą stanąć zarówno po stronie zła jak i dobra.

Magia: jeśli charakter jest „dobry” posługuje się magią biała, jeśli „zły” czarną

siła 4
szybkość: 4
witalność 4

Wybieracie sobie jedną z wampirzych umiejętności specjalnych


Wilkołaki

Zrodzeni z istot humanoidalnych zaatakowanych przez innego wilkołaka i pozostawionych na granicy życia i śmierci (podobnie jak wampiry). Za dnia żyją jak ludzie, posiadający niezwykłą siłę fizyczną i kondycję. Nocami za pomocą siły woli potrafią przemienić się w wilkopodobną bestię- jednak świadomą swych czynów. Dopiero podczas pełni księżyca przemiana następuje mimowolnie, wtedy też wilkołak wpada w szał (berserk) nie kontrolując swojego postępowania i nic nie pamiętając z owej nocy. Podobnie jak wampiry pożądają ludzkiej krwi, prócz niej także i mięsa. Rzadko płodzą dzieci z ludźmi, lub innymi istotami- ich potomkowie nie potrafią zmienić się w wilka, ale jak w przypadku dhampirów posiadają niezwykłą siłe i szybkość, nie są jednak długowieczne- ich ciąg życia zbliżony jest do ludzkiego, choć się nie starzeją. Czasem zdarza im się wpadać w berserk- ale bez przyjmowania wilczej formy.

Wilkołaki „pełnej krwi” są nieśmiertelne niczym wampiry.

Magia -brak

siła 6
szybkość: 4
witalność 4

Posiadają umiejętność berserk- czyli zdwojenie punktów siły/ ataku, jest to jednak umiejętność „losowa


Smoki

Jedna ze starożytnych ras, inteligentnych ras żyjących raczej na uboczu- zwłaszcza w rejonach górskich. Starają się zazwyczaj być neutralne i nie mieszać się w sprawy obcych ras- chyba, że są do tego sprowokowane.

Zapomnijcie też o polowaniu na smoki- przez mieszkańców Leunionu postrzegane są one jako istoty równe ludziom, czy elfom. A to za sprawą ich zdolności przybierania postaci ludzkiej, oraz z rzadka łączenia się w pary z przedstawicielami innych ras. Podobnie jak elfy są długowieczne i nie starzeją się.

Magia: natury, biała lub czarna

-siła 5
-Magia 4
-Witalność 6
-Inteligencja 4
-charyzma 3

Zdolność zmiany postaci
. Smok w ludzkiej postaci przemieniający się w gada dostaje na czas walki +5 do witalności, oraz +5 do uderzenia, ale -6 do szybkości, ponadto nie może wypowiadać zaklęć. Jeśli decydujecie się na przemianę konsekwentnie trwacie w niej do końca zdarzenia. Smok w ludzkiej postaci ma liczbe punktów przy umiejętnościach zgodną z tym co sobie ustaliliście.

Elfy światła

Zamieszkują przede wszystkim tereny zalesione, oraz górzyste. Rasa długowieczna, nie starzejąca się niezwykle zżyta z naturą. Charakteryzuje je wysoka, smukła sylwetka (nawet mężczyzn), blada cera, oraz spiczaste uszy.

Ich stosunek do innych ras: ludzi traktują jako młodszych braci (czasem może głupków), którzy powinni się od nich jeszcze wiele nauczyć. Żywią głęboką nienawiść wobec mrocznych elfów, oraz krasnoludów- których uważają za gorszych od siebie.

Magia: natury, bądź biała

-szybkość 4
-Magia- 3
-Inteligencja 3
-charyzma 4


Posiadają towarzyszące im oswojone zwierzę: jeśli jest małe posiada ono umiejętność spryt na 5 poziomie, większe (np. wilk) posiada witalność 5, siła 4 i szybkość 5

Elfy ciemności (mroczne elfy)

Zamieszkują podziemia i góry. Od ich „krewniaków” odróżnia ich ciemna cera, kontrastująca z jasnymi włosami i oczami. W przeciwieństwie do elfów światła ich specjalizacją jest głównie walka – jeśli korzystają z magii jest to tzw „czarna magia”. Znani są z tego, iż nie posiadają żadnego kodeksu „honorowego”- ich poczucie molarności bardzo zależy od sytuacji w jakiej się mroczny elf znajduje. Znane są także z nagłej zmiany strony po jakiej się opowiadają. Charakteryzuje ich matriarchalny system społeczny. Podobnie jak elfy światła są długowieczne i nie starzeją się.

Magia: czarna

-siła 5
-szybkość 6
Mogą (ale nie muszą) posiadać tzw chowańca- magiczne, fantastyczne stworzenie o sprycie 3, walce 4, witalności 4


Driady

Podobnie jak elfy światła zamieszkują lasy i są bezpośrednio związane z magią natury. Pod względem wyglądu bardzo ich przypominają. Driady są wyłącznie rodzaju żeńskiego co oznacza iż wchodzą w związki z męskimi przedstawicielami różnych gatunków. Ich synowie dziedziczą po ojcu rasę, córki zaś stają się kolejną driadą. Zaraz po narodzinach driadzie zostaje przypisane drzewo, z którym związana jest do końca życia- nawet jeśli opuści ona swój las więź nie zanika, nawet do tego stopnia gdy drzewo zostanie zniszczone wiąże się to ze śmiercią driady. Poza tym driady nie starzeją się i są długowieczne- jednak długość ich życia jest o połowę mniejsza niż u elfa.

Magia: natury

-szybkość 5

Posiadają zwiad na poziomie 6 (dobrze szpiegują)

Człowiek


Magia: natury, biała, czarna

Człowiek jaki jest każdy widzi Jeśli postudiujecie geografię Leunionu będziecie mogli wybrać rasę i przynależność narodową

Ma dodatkowe 5 pkt na rozbudowanie 1 wybranej umiejętności


Krasnoludy

Podobnie jak mroczne elfy spędzają swoje życie w podziemiach. Posiadają niezliczone bogactwa, których źródłem są ich niezliczone kopalnie. Krasnoludowie są też wyśmienitymi rzemieślnikami w wytworze broni i uzbrojenia. Znani są ze swojego skąpstwa, porywczego charteru oraz tego, iż ufają jedynie swojej rasie. W przeciwieństwie do mrocznych elfów posiadają swój kodeks honorowy, którego się trzymają. Jeśli krasnolud zostanie czyimś przyjacielem pozostanie nim do końca życia. Zwłaszcza zapalczywie bronią honoru swoich kobiet. Nienawidzą, gdy żartuje się z nich- jest ich mniej i są do nich bardzo podobne posturą (nie posiadają jednak bród!) Są długowieczni, ale starzeją się- jednak wolniej niż ludzie.

Magia: brak

-siła + 5
Witalność 5

Posiadają umiejętność berserk- podobnie jak wilkołaki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Triinu dnia Pią 21:58, 02 Wrz 2011, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.portalfantasyrpg.fora.pl Strona Główna -> Kroniki Leunion / Informacje ogólne/ Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin