Triinu
Administrator
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 6244
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Kobieta
|
Wysłany: Wto 21:40, 22 Lut 2011 Temat postu: Profesje |
|
|
Wojownik
Bonusy: +5 do walki oraz dodatkowe 8 punktów do rozdzielnia na pozostałe umiejętności
Łowca
Bonusy: dodatkowe +3 do sprytu, nowa zdolność: zwiad + 3,. Inteligencja na poziomie 2, leśne zwierze do pomocy (jeśli jako elf, lub mroczny elf posiada już zwierzę/ chowańca owy „bonus” nie liczy się) nie posiada zdolności magicznych
Bard.
Zyskuje nową umiejętność: charyzma +3, posiada jeden z czarów czar iluzji (2 pkt), hipnozy (2 pkt), lub czarowna pieśń (koszt 3 pkt)(za jej pomocą zwiększają o 2 zdolności bojowe bohatera, który im towarzyszy)
Czarodziej
Inteligencja 4, dodatkowe +3 do pkt magii, oraz dwa dodatkowe zaklęcia , oraz -2 do ataku i siły. Może posiadać tzw Chowańca (jeśli już posiada zwierze to nie liczy się)- magicznego stworka z innego wymiaru.
Kapłan
Korzystając z czarów leczących dobywa +1 do magii, a także potrafi wskrzesić umarłego (- 1 pkt swojego życia). Posiada czar egzorcyzmu ( 2pkt) inteligencja 4 , oraz posiada umiejętność „modlitwa”- jest to zdolność generowana losowo, polegająca na ewentualnym podwojeniu punktów jednej z umiejętności magicznych na czas danej akcji.
Najemnik
Walka+ 3, spryt+ 3, zwiad +3, szybkość +3, charyzma +4 nie posiada zdolności magicznych
Łotrzyk
Spryt + 3, zwiad + 3, szybkość +2, +3 do charyzmy , nie posiada zdolności magicznych
Rycerz
Ponadto posiadają + 5 do walki i +5 ataku, oraz 3 charyzmy
Druid
Unikają walki wręcz w związku z czym ich siła maleje o -3 pkt i w czasie rozwoju postaci nigdy nie może urosnąć powyżej 10. Poza tym posiadają dodatkowe +8 do magii natury ( i tylko tą magią mogą się posługiwać). Posiadają zwierzaka (na tej zasadzie co omawiane sytuacje do tej pory)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Triinu dnia Czw 12:38, 03 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|