Forum www.portalfantasyrpg.fora.pl Strona Główna www.portalfantasyrpg.fora.pl
Forum gier RPG Portalu Fantasy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Profesje

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.portalfantasyrpg.fora.pl Strona Główna -> Kroniki Leunion / Informacje ogólne/ Mechanika gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Triinu
Administrator
Administrator



Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 6244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Wto 21:40, 22 Lut 2011    Temat postu: Profesje

Wojownik

Bonusy: +5 do walki oraz dodatkowe 8 punktów do rozdzielnia na pozostałe umiejętności

Łowca

Bonusy: dodatkowe +3 do sprytu, nowa zdolność: zwiad + 3,. Inteligencja na poziomie 2, leśne zwierze do pomocy (jeśli jako elf, lub mroczny elf posiada już zwierzę/ chowańca owy „bonus” nie liczy się) nie posiada zdolności magicznych


Bard.


Zyskuje nową umiejętność: charyzma +3, posiada jeden z czarów czar iluzji (2 pkt), hipnozy (2 pkt), lub czarowna pieśń (koszt 3 pkt)(za jej pomocą zwiększają o 2 zdolności bojowe bohatera, który im towarzyszy)

Czarodziej

Inteligencja 4, dodatkowe +3 do pkt magii, oraz dwa dodatkowe zaklęcia , oraz -2 do ataku i siły. Może posiadać tzw Chowańca (jeśli już posiada zwierze to nie liczy się)- magicznego stworka z innego wymiaru.



Kapłan

Korzystając z czarów leczących dobywa +1 do magii, a także potrafi wskrzesić umarłego (- 1 pkt swojego życia). Posiada czar egzorcyzmu ( 2pkt) inteligencja 4 , oraz posiada umiejętność „modlitwa”- jest to zdolność generowana losowo, polegająca na ewentualnym podwojeniu punktów jednej z umiejętności magicznych na czas danej akcji.

Najemnik

Walka+ 3, spryt+ 3, zwiad +3, szybkość +3, charyzma +4 nie posiada zdolności magicznych

Łotrzyk

Spryt + 3, zwiad + 3, szybkość +2, +3 do charyzmy , nie posiada zdolności magicznych

Rycerz

Ponadto posiadają + 5 do walki i +5 ataku, oraz 3 charyzmy

Druid


Unikają walki wręcz w związku z czym ich siła maleje o -3 pkt i w czasie rozwoju postaci nigdy nie może urosnąć powyżej 10. Poza tym posiadają dodatkowe +8 do magii natury ( i tylko tą magią mogą się posługiwać). Posiadają zwierzaka (na tej zasadzie co omawiane sytuacje do tej pory)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Triinu dnia Czw 12:38, 03 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.portalfantasyrpg.fora.pl Strona Główna -> Kroniki Leunion / Informacje ogólne/ Mechanika gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin