Forum www.portalfantasyrpg.fora.pl Strona Główna www.portalfantasyrpg.fora.pl
Forum gier RPG Portalu Fantasy
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy     GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Regulamin

 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.portalfantasyrpg.fora.pl Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Triinu
Administrator
Administrator



Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 6244
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Kobieta

PostWysłany: Pon 16:56, 21 Lut 2011    Temat postu: Regulamin

Za złamanie któregoś z punktów regulaminu przysługuje kara w postaci słownego upomnienia, bądź punktów ujemnych, w ostateczności bana na stałe


Postanowienia Ogólne

1) Admin w każdej chwili ma prawo do zmian w poszczególnych punktach regulaminu, bądź dodawania nowych
2) Administrator ma prawo do powoływania moderatorów, a także odwoływania ich.
3) Admin, a także moderatorzy (ci drudzy po uzgodnieniu decyzji z administratorem forum) mają prawo usunięcia użytkownika jeśli ten nagminnie łamie poniższe zasady.
4) Działy z forumowymi sesjami RPG posiadają odrębne regulaminy
5)Każda sesja RPG posiada Mistrza Gry- tj. osobę, która czuwa nad przebiegiem rozgrywki, a także która w danym dziale (tylko) w pełni posiada władzę moderatora.
6) Moderatorzy lub Administrator mają prawo do ingerowania w treść postu jeśli narusza on jeden z punktów regulaminu określonego w podpunkcie tyczącym się praw i obowiązków użytkownika.
7) Administrator, oraz moderatorzy mają prawo wykasować treść posta, oraz zawarte w nim linki naruszające swoją treścią prawo polskie (np. podawanie linków do stron zawierających tzw. pirackie treści, lub treści pornograficzne).
8.) Admin i moderatorzy mają prawo do zamknięcia tematu bez podawania przyczyny. Autor zamkniętego tematu może odwoływać się od decyzji/ dociekać jej powodu poprzez adresowanie do nich wiadomości na PW.
9)Admin i moderatorzy mają prawo do usunięcia tematu jeśli uznają to za słuszne np. jeśli temat się powtarza lub uznany jest za SPAM. Muszą jednak uprzednio poinformować o tym autora, podając przyczynę swojej decyzji.
10) Admin i Moderatorzy mają prawo usunąć teamt, jeśli w ciągu miesiąca nie doczekał się on żadnej odpowiedzi
11) Na forum można posiadać TYLKO jedno konto. Jeśli okaże sie, że użytkownik posiada ich więcej zostaną one skasowane. Jeśli użytkownik ponownie naruszy niniejszy punkt zostanie zbanowany na stałe.
12) Jeśli użytkownik złamie jeden z punktów regulaminu, za pierwszym razem zarówno administrator jak i moderatorzy maja obowiązek najpierw dać mu upomnienie pisemne. Dopiero w przypadku kolejnych "wykroczeń" admin oraz moderatorzy mogą przyznawać "punkty ujemne".
13) Po otrzymaniu -5 punktów użytkownik zostaje zbanowany na stałe, a w przypadku założenia przez niego nowego konta- natychmiast zostanie ono usunięte.
14) Spory pomiędzy użytkownikiem, a moderatorem rozstrzyga ostatecznie wyłącznie administrator. Decyzja jaką on podejmie jest ostateczna.

"Status użytkownika"

1) Na forum pisać mogą zarejestrowani użytkownicy.
2) Użytkownik może posiadać JEDNO konto
3) Nazwa konta, jego treść, opis, avatar, sygnatura nie mogą posiadać treści uznanych za: wulgarne, obraźliwe, erotyczne. W przypadku naruszenia tego punktu admin, oraz moderatorzy mają prawo usunąć treści uznane za naruszające regulamin, dać upomnienie słowne, a w razie konieczności przyznawać punkty ujemne. Ostatecznie konto może zostać zbanowane na stałe.
4) Przyjmijmy taką zasadę, że jeśli jesteś nowym użytkownikiem zakładasz temat, w którym przedstawiasz się- nie jest to zasadą, ale na pewno poczytane będzie jako pewna grzeczność
5) Dla użytkowników forum udostępnione jest kilka rang zdobywanych poprzez aktywność na forum. Istnieją także pewne rangi specjalne, przyznawane przez samego Administratora lub na wniosek Moderatorów. Administrator wraz z Moderatorami ustalają zasady przyznawania rang specjalnych oraz tworzenie nowych
6) Zabrania się nagminnego offtopicowania, oraz spamowania- w razie naruszenia tego punktu moderatorzy , oraz admin mogą przyznać punkty ujemne
7) Jeśli chcesz zareklamować swoją stronkę/ forum zrób to w stosownym, przeznaczonym do tego dziale
8.) Zabrania się pisania posta pod postem, chyba że od czasu poprzedniej wypowiedzi minęły co najmniej 2 tyg. ,a ty drogi użytkowniku chcesz nawiązać do tematu rozmowy (pod warunkiem, że chcesz coś do niej wnieść, a nie dla samego pisania)
9)Staraj się pisać bezbłędnie tzn. bez literówek, TRaWki, błędów ortograficznych
10) Pisz na temat, a nie po ty by mieć jak najwięcej postów
11) Zanim napiszesz temat, sprawdź czy podobny już nie istnieje (podobne tematy będą usuwane)
12) Pisać możesz o wszystkim, byle z sensem, lub zgodnie z danym tematem- a nie po to by nabić sobie jak najwięcej postów
13) Krótkie tj jednorazowe posty, lub zairające jedynie emotikonki będą usuwane.
14) Zgodnie z jednym z powyższych punktów regulaminu pisać można o wszystkim pod warunkiem, iż pisane wiadomości nie zawierają treści: pornograficznych, zachęcających do zażywania narkotyków, odsyłających do materiałów "pirackich" oraz w inny sposób namawiających do naruszania prawa polskiego.
15) Na forum zabrania się nagminnego stosowania wulgaryzmów (wg zasady: jeśli chcesz by Cię szanowano i dobrze postrzegano)
16) Dopuszczalne jest stosowanie wulgaryzmów, oraz treści erotycznych w działach "Nasza twórczość", bądź w tematach związanych z sesją- uznawane jest to w tym przypadku jako treść zawarta w artystycznym wyrazie, bądź nadania cech swojej postaci (wszystko z umiarem oczywiście Jezyk)
17) Jeżeli bezpośrednio wklejasz tekst z jakiejś innej stonki zawsze podawaj źródło (nie chciałbyś/ chciałabyś przecież być posądzona o plagiat?)
18.) W przypadku wykrycia plagiatu poprzez kogoś z użytkowników forum, bądź samego autora użytkownik w zależności od zaistniałej sytuacji zostanie ukarany odpowiednią liczbą punktów minusowaych, lub zbanowany na stałe, bądź tymczasowo- decyzję podejmują wspólnie Administrator wraz z Moderatorami. Za uzgodnieniem prawowitego autora tekst zostanie usunięty ze strony, bądź nadal dostępny na stronie na zasadach swojego autora.
19)Zabrania się obrażania użytkownika i jego poglądów
20) Spory i kłótnie użytkownicy zobowiązani są między sobą poprzez PW- nie na forum!!!
21) Spory między użytkownikiem, a moderatorem rozstrzyga Administrator
22) Zabronione jest na forum publicznym dzielenie się danymi osobowymi (swoimi, oraz osób trzecich). Takie informacje mogą być przekazywane między sobą przez użytkowników poprzez PW...Chodzi po prostu o to, by dane nie dostały sie do wglądu osób niepożądanych.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Triinu dnia Nie 12:29, 06 Mar 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum www.portalfantasyrpg.fora.pl Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

Skocz do:  

Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001 phpBB Group

Chronicles phpBB2 theme by Jakob Persson (http://www.eddingschronicles.com). Stone textures by Patty Herford.
Regulamin