Rutlawski
Adept Magii
Dołączył: 21 Lut 2011
Posty: 806
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:06, 19 Cze 2011 Temat postu: Grywalne Profesje/Rasy. |
|
|
Uwaga: W spisie występuje wiele ras, nieodblokowanych jeszcze. Wyjaśnienie czemu tak jest, znajduje się w Regulaminie.
1) Człowiek:
Zwyczajna istota ludzka, nie różniąca się niczym ode mnie czy Ciebie, z wyjątkiem może długości życia bądź odporności organizmu.
Ludzie w grze dzielą się na
-Cywile:
Człowiek cywil jest zwykłym zjadaczem chleba, starającym się przeżyć w trudnych czasach. Wygląd fizyczny, siła [ lub też może sposoby walki są dowolnie ustalone przez gracza, na siłę przeznacza bowiem dowolną ilość punktów z 15 możliwych ]. Mówiąc prosto, możemy stworzyć olbrzymiego muskularnego byka, jak i niedużego, niewysportowanego człowieka. Możemy także stworzyć człowieka, znającego jakiś styl walki, potrafiącego poradzić sobie z mutantami [ wtedy nawet jeśli jego siła jest mała, jego atak może być pokaźny [ wyjaśnienie zależności siły i ataku znajduje się w temacie "Tworzenie Postaci" ]]
-"Ludzie z Bronią":
Nazwani tak przez cywilów, ludzie, którzy zajmują się "zawodowo" obroną DOMU, w którym mieszkają, posiadają rzadką w tym świecie broń, która pozwala im na ochronę siebie i innych przed mutantami, a nawet przed Łowcami.
Ludzie z Bronią dostają na początku +3 pkt. do Obrony
-Łowcy:
Banda chuliganów, złodziei, morderców, zamieszkujących slumsy lub zewnętrzne części DOMU. Wielu schronienia szuka w Ciemnej Fabryce. Łowcy zdają się wielu ludziom zorganizowanym gangiem, działającym w swoim lub wyzszym celu, czasem zaś tylko wyrostkami, którzy mają złamane życia i robią wszystko dla "zabawy", jedzenia, pieniędzy.
Jeśli tworzysz postać Łowcę, musisz wziąć pod uwagę fakt, że jest on właśnie młodym gnojkiem, jego psychika jest oczywiście dowolna.
Łowcy dostają +2 Obrony +2 Siły
___________________________________
Ludzie z Bronią, oraz Łowcy automatycznie posiadają rewolwer.
Ludzie w wyniku rozgrywki mogą ewoluować w siły wyższe:
Czarodziejów, Czarnoksiężników.
Czarodziej w wyniku ewolucji otrzymuje punkty magii i inteligencji, obrona jednak zmniejsza się o 5, lub 10 [ w zależności od rozgrywki ].
2) Mutant:
Mutanty to potwory, zamieszkujące kontynent. Agresywne, zwykle bezmózgie stwory atakują słabsze istoty i jeśli mogą, posilają się nimi. Mutanty zwykle zdają się skrzyżowaniem bądź "zgniłą" formą ewolucji znanych przez nas zwierząt, znajdują sie jednak i humanoidalne stwory, przez co można odnieść wrażenie, że możliwe są i ludzkie hybrydy. Te oczywiście są bardziej świadome, być może nawet używają ludzkiej mowy.
Mutant otrzymuje ZAWSZE tylko 2 pkt. Inteligencji [ którą można oczywiście zwiększać w trakcie rozwoju ].
EDIT:
Mutanty jako jedyna rasa nie może posiadać żadnego ekwipunku, ani pieniędzy [ taki raczej nie wejdzie do sklepu ani PUBU ], więc też nie może mieć przy sobie żadnych napojów uzdrawiających. Na szczęście w odróżnieniu od innych ras jego zdrowie regeneruje sie po każdej turze o 1 - +10 witalności [ w zależności od siły stworzenia ]. Po walce zaś witalność regeneruje się całkowicie.
____________________________________________
Mutanty w wyniku rozgrywki mogą ewoluować w Elfy i Istoty Świetlne.
3) Czarodziej [ niedostępne ]
4) Elfy [ niedostępne ]
5) Istoty Świetlne [ niedostępne ]
6) Czarnoksiężnik [ niedostępne ]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rutlawski dnia Pon 14:17, 20 Cze 2011, w całości zmieniany 5 razy
|
|